Administratie - Afspraken - Agendabeheer - Bedrijfsuitjes - Boeken van zakenreizen en hotels - Beurzen - Correspondentie - Data
entry - Directie secretaresse - E-mail afhandeling -Evenementen - Facturatie en boekhouding - Het Nieuwe Werken - Hostess -Hospitality - Interim - Klacht afhandeling - Klantenservice / helpdesk - Maken van offertes - Maken van Brochures - Management Assistent -Notuleren - Office Management - Ondersteuning - Opmaak - Organiseren - Personal Assistant - Postverwerking - Receptioniste
- Secretaresse - Social Media - Tekstverwerking - Telefoon - Urenregistratie - Verzorgen van mailingen - Virtuele
assistent - Website
Kostenbesparend
In deze zware economische tijden gaat u als eerste op personeels-kosten besparen. Een zware, maar ook logische beslissing.
U hoeft mij niet door te betalen bij ziekte of vakantie. U zit niet vast aan uurcontracten die uitgewerkt moeten worden of aan
verzekeringen en andere premies. U kunt flexibel inspelen op de ontwikkelingen in de markt.
Kwaliteit
gewerkt. De kennis is in huis en breed inzetbaar. Ik doe waar ik goed in ben en werk op
hoog niveau met een hoge mate van zelfstandigheid.
Efficiënt
Ik werk graag no nonsens, snel en efficiënt zodat u zich kunt bezig houden met de hoofdzaken. Centraal staat dat YD Office Support meedenkt, signaleert, initieert en in nauw overleg met de opdrachtgever implementeert.
Flexibel
U krijgt ondersteuning
waar u dat nodig vindt. Welke taken YD Office Support voor u uitvoert, hangt af van uw wensen. Elke combinatie is mogelijk en kan
steeds naar behoefte worden aangepast. Ik maak duidelijke afspraken en ga voor u aan de slag, snel en zonder veel gedoe.
Continuïteit
Ik ben inzetbaar op locatie of op afstand. Als het nodig is, ben ik ook in de avond- en /of weekenduren inzetbaar.
Ik heb geen "9 tot 5" instelling. Hierdoor kan ik u meer continuïteit in de werkzaamheden aanbieden.